institutional

Noticias Osasuna

go back

Informazioa

12 Abuztua - 11:00

Eskualdeko Hiri Garraioa indartu egin da Iruñerriko zaleentzat

Iruñerriko Mankomunitateak eta Osasunak partida egunetan zerbitzuak birdefinitzeko eta indartzeko lan egin dute.

Iruñerriko Mankomunitateak eta Club Atlético Osasunak elkarlanean jardun dute azken hilabeteetan Eskualdeko Hiri Garraioaren (TUC) zerbitzua hobetzeko eta hiriaren behar berrietara, Iruñerriaren hazkundera eta Sadarreko estadioaren handitzera egokitzeko.

Horrela, partida-egunetako mugikortasunari buruzko azterlan zabala egin da, Eskualdeko Hiri Garraioaren zerbitzua klubeko zaleen beharretara ahalik eta ondoen egokitzeko eta ibilgailu partikularren erabilera murrizteko. Berritasun nagusia bi linea berezi berri sartzea da, Erripagaña eta Mendillorrirekin lotuko dutenak.

Zerbitzua datorren larunbatean, abuztuaren 17an, 19:00etan, etxean jokatuko den lehen partida dela-eta jarriko da martxan (Osasuna – Leganes).

Zerbitzu berezi honen helburua mugikortasun iraunkorra sustatzea eta ibilgailu partikularraren erabilera murriztea da. Aipatzekoa da MCPk, Moventis TCCk (TUC zerbitzua ematen duen enpresa) eta Club Atlético Osasunak elkarrekin lan egin dutela zerbitzu hori klubeko ahalik eta bazkide gehienei helarazteko.

Sadarrera joateko lineak

Ohikoa denez, TUCeko bost linea erregular daude Sadarreko estadiora hurbiltzeko: L1 (Zizur Txikia - Unibertsitateak), L6 (Arrotxapea - Nafarroako Unibertsitate Publikoa), L9 (Renfe - Nafarroako Unibertsitate Publikoa), L11 (Ezkaba - El Sario) eta L16 (Aizoain - Noain - Beriain). Halaber, urteak dira partidu egunetan R1 linea bereziek zerbitzua ematen dutela (Pza. Principe de Viana - Estadioa) eta R2 (Barañain - Estadioa). Denboraldi honetan bi linea berri gehitu behar zaizkie: R4 (Erripagaña - Mendillorri - Estadioa) eta R5 (Sarriguren - Mutiloa - Estadioa), Iruñeko hego-ekialdean dauden biztanleguneei zerbitzua emanez.

Lotura auzo eta herrigune guztietatik

Linea berriak sartzearekin batera, TUCek Sadarren duen zerbitzu berezia osatzen da, eskualdeko auzo eta herrigune guztiekin lotzeko. Linea arteko transbordoak doakoak direla zehaztu behar da.

Horrela, 1, 6, 11 eta R1 lineak ( Principe de Viana - Estadio), lotura zuzenarekin, erdialdea estadioaren inguruarekin lotzen dute partida hasi baino ordubete lehenagotik eta ordu erdi geroagora arte. Halaber, 9. linea UPNAraino joango da.

Merindades plaza ingurutik 1., 6. eta 9. lineak abiatuko dira.
Vianako Printzea plazaren ingurutik ( Zaragoza 6-8) 11. eta R1 (Pza. Príncipe de Viana – Estadioa).
Gainera, aipatu behar da R1 lineako zerbitzu batzuk Txantrea auzotik abiatuko direla.

R2 linea berezia (Barañain – Estadioa), L19aren berdin-berdina den ibilbide eta geralekuekin, Zaragoza, Barañain eta Ospitaleen gunea estadioaren inguruarekin lotzen ditu partida hasi baino berrogeita hamar minutu lehenago eta hamar minutu geroago.

R4 linea bereziak (Erripagaña - Mendillorri - Estadio) partida hasi baino ordubete lehenago lotuko ditu gune horiek estadioaren inguruarekin.

Azkenik, R5 linea bereziak (Sarriguren - Mutiloa - Estadioa) herri horiek estadioaren inguruarekin lotuko ditu partida hasi baino ordubete lehenago.

Gainera, 16. lineak erabiltzaileak Zaragoza etorbideko geltokira hurbilduko ditu (93 zenbakiaren aurrean), estadiotik 5 minutura oinez.

Partiduak amaitu ondorengo zerbitzua

Partiden osteko lineen geldialdien konfigurazioa azken denboraldietakoaren antzekoa izango da, eta horiei bi linea berrien geldialdiak gehituko zaizkie:

  • R1 (Pza. Príncipe de Viana - Zelaia)

Sadar kalea, Katalunia kalearekin gurutzatzen den tokia. Lehen zerbitzua: 10 minutu partida amaitu ondoren. Zerbitzua gehienez 30 minutu geroago.

  • R2 (Barañáin - Zelaia)

Sadar kalea, R1aren ondoren. Lehen zerbitzua, 10 minutu partida amaitu ondoren.

  • R4 (Erripagaña - Mendillorri - Zelaia)

Sadar kalea (Zolina kalea). Irteera: 10 minutu partida amaitu ondoren.

  • R5 (Sarriguren - Mutiloa- Zelaia)

Sadar kalea (Aizagerria plaza). Irteera: 10 minutu partida amaitu ondoren.

  • L1 (Zizur Txikia - Unibertsitateak) eta L6 (Rochapea - Nafarroako Unibertsitate Publikoa).

Katalunia kalea, Sadar kalea gurutzatzen duena.

  • L9 (Renfe - UPNA)

UPNAko aparkalekua

Gaueko ordutegian amaitzen diren partiden ondoren, R1, R2, R4 eta R5 lau linea bereziek ere emango dute zerbitzua. Halaber, 1., 6. eta 9. lineek azken bidaia bat egingo dute burualdera.

Gogoratu doako transbordoak egin ahal izango direla TUCeko gaueko lineekin. Sadarreko estadioko zerbitzu bereziari buruzko informazio osoa Hiri Garraioaren webgunean (www.infotuc.es) eta "Tu Villavesa" app-an aktibatuko da partida bakoitza baino egun bat lehenago.

Relacionado

BABESLE NAGUSIAK

KosnerMacron

PREMIUM BABESLEAK

CelerCUNDigi

BABESLE OFIZIALAK

ToyotaCaixa BankSan MiguelJayloSRT AutomotiveSorareHalcon Viajes

LAGUNTZAILEAK

CocaColaDamik